טיפול, יעוץ וסדנאות בגישה מקורית וחמה

טיפ מכל מיני סוגים – כתב י' בן 13.

1. אם יש מריבה בבית בינך לבין אמא /אבא/אח… תמצא לך מקום שקט (הכי שקט שיש) בבית או בישוב/ עיר, ותחשוב על המריבה ותנסה למצוא פתרון למריבה. (איך היה אפשר למנוע אותה) ובפעם הבאה שיש מריבה תנסה ליישם את הפתרון שמצאת ותראה אם הוא עוזר.

2. כל מה שיש בלב(דברים קשים וכד'), תנסה להוציא את זה. או בכתיבה ביומן או לכתוב שיר שקשור לדבר הזה כגון: רבת עם אמא וצעקת, אז תנסה לכתוב שיר שקשור למריבה. זה גם מהנה וגם משחרר. (קמתי בבוקר ועם אמא רבתי צעקתי ולא הפסקתי….. תמשיך מהדמיון).

3. כדי לשכוח מדברים שמציקים(מריבות, דברים שקרו(גירושים, מות מכר קרוב…) אפשר לעשות דברים שאתה אוהב (לנגן, לשחק …) וגם אפשר לכתוב כמו העצה השנייה. וכן אפשר גם לדבר עם מישהו שקרוב אליך שיכול לעזור: אבא, אמא, אח, חבר…

4. אם קורא מצב כמו גירושים, צריך לקחת את זה כ- זה מה שאבא ואמא מחליטים ואם זה טוב להם אז זה גם יהיה טוב לי, כי ייפסקו המריבות שהיו בניהם ולפעמים גם איתי. וגם ייפסקו כל מיני דברים קשים שקרו בבית בזמן שהם היו ביחד, ויש סיכוי שזה ייצור שקט ורוגע בבית, וגם יכול להיות שיחזק את הגיבוש בין בני הבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזמנת הרצאה או סדנה
פירוט על הרצאות וסדנאות "הפשר שבקשר" המתאימות להורים, לזוגות, לרווקים, למורים, לעובדי ארגון למנהלים ולמי שחפץ להעמיק בנושאים שונים.  המשך
צרו קשר

שם פרטי (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

תוכן

CAPTCHA

captcha

כתובתנו
mooshon@pesherkesher.com
מושון: 0528-990-692
נעה: 0527-906-083