טיפול, יעוץ וסדנאות בגישה מקורית וחמה

תגובות לסדנה לזוגות

במפגש האחרון של הסדנה לזוגות אנו מבקשים לכתוב לנו משוב מפורט על החוויה בסדנה.

הנה מעט מתוך משובים אלו (ראשי תיבות השם מופיעים ברשות המשתתפים כמובן):

“סוף סוף מצאנו לאן וכיצד אפשר לפתח את הזוגיות” (י.ד.)

“אנחנו באמת מסוגלים לרפא אחד את השני, ולתת אחד לשני בדיוק את כל מה שאחד מאיתנו זקוק. בסוף עוד נצליח ונזכה להגשים אחד לשני את החלומות…” (ח.ב.)

“ההשקעה שלכם מדהימה. רואים את החשיבה שלכם על כל פרט. הזוגיות שלכם מעוררת השראה וחלומות לעתיד”

“אשריכם שאתם זוכים להעמיק קשרים זוגיים כשהתרבות מסביב מדברת בשפה שונה. תודה תודה אתם נפלאים! ” (ח.ר.)

“כל מפגש נגע לי אישית… מעולה, יוצר פתיחות ורצון לשמוע, כל הכבוד! תודה לאשתי שאמרה לי שחייבים ללכת כי מושון ונעה הם האנשים ששוה להקשיב להם בענינים כאלה” (י.ק.)

“אתם – נעה ומושון – באמת מקסימים ! באמת מאירי עיניים! כיף לראות את האושר שבעיניים שלכם, ואת הקשר ביניכם. הכל היה באווירה טובה, נעימה, מצחיקה, עם הרבה כבוד ועומק רגשי. (ש.ש.)

“שמחתי מאוד מאוד בסדנא. תודה ענקית לכם. זהו פתח מיוחד לבניה חזקה, לשמחה בחיים, לאימון הדדי ולהתפתחות עצמית בעזרת האדם הכי קרוב אלינו. זה בונה, מחזק, מייצב ומשמח את מרכז החיים, וממנו כבר מכה גלים לעוד ועוד מעגלים” (א.ש.)

“אהבתי בסדנה את ההזדמנות למפגש עם בן הזוג, דרך חדשה להכיר את בן הזוג, את הקשר והמאור שלכם כזוג שנותן חשק לעבודה. אהבתי את ההתנסות בעבודה הזוגית, דמיון מודרך, הכיבוד, ההרצאות. תודה לכם על ההשקעה שמגיעה מהלב ועל השמחה שבדרך. רואים שאתם אוהבים את מה שאתם מעבירים”

“אהבתי מאוד את הקשר המיוחד ביניכם זוג מתוק ונפלא – ההקשבה שלכם זה לזו, את ההערצה שלכם זה לזו, השמחה זה בזו והפרגון זה לזו – למדתי מכם המון! אהבתי את האהבה והחיבוק שנתתם לנו – ללא תנאים! למדתי מכם המון! אהבתי את העין הטובה, החשיבה החיובית, האמירה החיובית תמיד! ועל הכל תודה! למדתי מכם המון! תודה לכם מושון ונעה – למדתי מכם בלי סוף. מאחלת לכם שתלכו מחיל אל חיל ותצליחו בשליחותכם החשובה” (ר.פ.)

“יפה, מגוון, וההנחיה ב-co מעניינת, מקצועית ומהווה דוגמא אישית. רואים שיש המון מחשבה ורצינות מאחורי זה – מרשים. אתם נותנים את הלב וזה מחמם מאוד. תודה רבה-רבה על הלימוד החשוב והאירוח מכל הלב!! אני סקרנית לאן העתיד יקח אותנו, ובעצם לאן ניקח את זה בעתיד…” (נ.ש.)

“למרות שבשלב מסוים אולי היה נדמה כי אני לא כל-כך בסדנה, אני מרגיש שהייתי לכל אורך התהליך שם. אני מרגיש שקיבלנו המון מהסדנה ותודה רבה” (ה.ש.)

“יש לי פשוט תחושה טובה ורצון להמשיך את התהליך שעברנו כאן. אני מרגיש שיש עוד המון להתפתח… שיטה מאוד מעניינת והייתי רוצה שניישם אותה עוד הרבה בחיינו” (ד.ג.)

“ההנחיה היתה מעולה מלאת חיים ותוססת. היה גיוון בסדנאות.” (ח.ר.)

“אהבתי אתכם. אתם משמחים, פותחים את הלב, נוגעים, נוכחים ומשקיעים. את הטוב והאמון האדיר בקשר. אני מרגישה שזה משהו שאתם משדרים חזק מאוד וכמובן הרגשתי את זה לאורך כל הסדנה בתוכן. אהבתי את זה שנתתם לנו הזדמנות ומסגרת לצמוח…” (א.י.)

“כיף לכם שאתם מתמסרים לעסוק בלסייע לאנשים לבנות קומה כזו של זוגיות…” (ד.י.)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזמנת הרצאה או סדנה
פירוט על הרצאות וסדנאות "הפשר שבקשר" המתאימות להורים, לזוגות, לרווקים, למורים, לעובדי ארגון למנהלים ולמי שחפץ להעמיק בנושאים שונים.  המשך
צרו קשר

שם פרטי (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

תוכן

CAPTCHA

captcha

כתובתנו
mooshon@pesherkesher.com
מושון: 0528-990-692
נעה: 0527-906-083