טיפול, יעוץ וסדנאות בגישה מקורית וחמה

עשרת הדיברות לרווקים ורווקות

21. הערך ואהוב את עצמך בצורה שאתה מעוניין שאחרים יאהבו אותך.
כדי להיות מושך בעיני אחרים, עליך להיות מושך בעיני עצמך! הערך את עצמך, אהוב את עצמך והפנם כי אתה ראוי לאהבה ולהערכה. פנק את עצמך והגשם חלומות. הרווקות אינה זמן המתנה. הרווקות היא זמן למימוש החיים! אדם שמממש את חייו, מעריך ואוהב את עצמו, משדר לסביבתו שדרים חיוביים ומעלה עשרות מונים את הסיכוי להיות נחשק.
2. אפשר לחיים להפתיע אותך.
החיים מלאי הפתעות ובעלי אפשרויות אינסופיות. הסיבה שאינך מבחין בהם היא שאתה עוצם את עינך! אפשר לעצמך לצאת מהמסגרת. אל תתקבע יתר על המידה על דרישות מסוימות וסוגי טיפוסים. ממש כל קשר לפני שאתה פוסל אותו. למד לומר "כן" לחיים!!
3. היה אופטימיסט ללא תקנה. למד לשמוע את ה"כן" שב"לא".
חיי הרווקות כרוכים בחוויות חוזרות ונשנות של דחיה. כל רווק מתמודד פעמים רבות עם שמיעת ה"לא". דע כי "לא" היא רק מילה. כל מילת "לא" סוגרת אפשרות אחת ופותחת נוספת. כל "כן" לדבר אחד הוא "לא" לדבר אחר, ולהפך. למד להבדיל בין ה"לא" לקשר מסוים לבין ה"כן" הגדול לעצמך.
4. דרוש דרישות הגיוניות מבן-הזוג שלך.
בעולם הזה אף אחד אינו מושלם. אם אתה נתקל שוב ושוב בטיפוסים שאינם עונים על הציפיות שלך כנראה הינך דורש דרישות שאינן מותאמות למציאות או שאינך מחפש במקום הנכון. למד להתאים את אופי החיפוש למציאות ולשמוח במה שיש יותר מבמה שאין.
5. פתח פתח מציאותי למציאת קשר!
אל תרים ידיים מהחיפוש. פעל באופן קבוע להשגת בן-זוג. רווקים רבים מצאו את בן זוגם בתקופה שכבר לא האמינו שזה ילך. בכל פרק זמן מסוים צא לפחות לדייט אחד.
6. אל תתבייש לומר משפטי הערכה בדייט.
"נעים לי בקשר", "היה כיף איתך", "אתה מוצא חן בעיני" – אינם משפטים של גסויות… די לחשבונות של מי אומר מה ומתי… רוב האנשים אוהבים לשמוע הערכה בקשר. לבטא את עצמך במילים זו נקודת חוזק ולא נקודת חולשה.
7. הסיכוי והסיכון באים ביחד.
בשביל לבדוק קשר באופן רציני צריך להשקיע בו. להשקיע בקשר פירושו להיפתח, לתת מעצמך, ולאפשר חוויה רגשית. זה כולל את לקיחת את הסיכון שזה לא יהיה קל ואולי אפילו לא הדדי. למד לאהוב את הזמנת הסיכויים על ידי סיכונים. דע כי היכולת הזו תעזור לך רבות בהמשך חייך.
8. למד מה מפריע ומה עוזר לך.
אל תתבייש לנתח את הדייטים של עצמך. לאחר שנים של נסיונות עשוי להיות לך מספיק מידע כדי להבין היכן אתה נתקע והיכן אתה מתקדם בדייטים. אלו התנהגויות, מחשבות ורגשות עוזרות ואלו מפריעות? מיותר לציין כי עלייך לחזק את אלו העוזרות ולהתנגד לאלו המפריעות.
9. למד לצמוח מכל דייט.
מכל התרחשות במציאות אפשר לקחת דבר-מה חיובי. למד להתבונן בעיניים הללו על כל דייט שנגמר. שאל את עצמך – על מה אני יכול לומר תודה בקשר הזה? ומה אני מעוניין לקחת עימי להמשך חיי?
10. למד להיפרד מקשרים שהסתיימו.
קשר שהסתיים הוא פשוט קשר שהסתיים! למד להיפרד מבן-זוג מיתולוגי… אמור לו יפה שלום, אחל לו ולעצמך בהצלחה בהמשך החיים ופתח את עצמך לאפשרויות נוספות. שחרר את ליבך ואפשר לו להיקשר מחדש.

שיהיה בשמחות…

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הזמנת הרצאה או סדנה
פירוט על הרצאות וסדנאות "הפשר שבקשר" המתאימות להורים, לזוגות, לרווקים, למורים, לעובדי ארגון למנהלים ולמי שחפץ להעמיק בנושאים שונים.  המשך
צרו קשר

שם פרטי (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

תוכן

CAPTCHA

captcha

כתובתנו
mooshon@pesherkesher.com
מושון: 0528-990-692
נעה: 0527-906-083