טיפול, יעוץ וסדנאות בגישה מקורית וחמה

לא רוצה לאבד אותו – ליטל

היי,
אני בקשר עם בן זוגי כבר שנה וקצת, בן הזוג שלי קשה עם טראומות עבר, והייתי צריכה הרבה מאמץ כדי להשיג את מה שאני רוצה בקשר והגעתי לשלב הזה. בשבוע האחרון הוא היה מרוחק, בת דודה שלו התחתנה חבר טוב חזר מחול אחרי ששהה שם שנה, ולא היה לו כל כך זמן אליי…להפגש לדבר וכל הזמן הוא היה עצבני בגלל שהיה עייף ולא ישן בלילות   בשבוע זה. ביום שישי האחרון הבחנתי שאני חסומה אצלו בטלפון והתקשרתי אליו מהווטאצפ, הוא אמר לי שזה כנראה בטעות ושהוא לא יוגע איך חוסמים בכלל ושהוא באמצע עבודה ואין לו כוח ולא יכול לדבר איתי וניתק לי.  באותו היום אני לא יודעת מה קרה לי, לא הפסקתי להתקשר אליו ושלחתי לו בסביבות ה 40 הודעות, הוא התעצבן ולא השיב לי לשיחות או להודעות.
במוצ"ש הוא חסם אותי גם בוואטצפ, שמתי לב לזה ביום ראשון, התקשרתי אליו מחברה שלי והוא אמר שיחזור אליי בערב שהוא בעבודה.
בערב הוא חזר אליי ואמר לי שחסם לא רק אותי שחסם הרבה אנשים ושהוא צריך שקט, שאלתי אותו אם קרה משהו הוא אמר שזה משהו אישי משפחתי ושלא יהיה לו זמן אליי בתקופה ה
קרובה.

הוא לא מוכן להסביר לי מה קורה, טוען שזה לא בגללי ושאני לא קשורה למצב, למרות שאני מאוד מרגישה אשמה, וכרגע רוצה הפסקה של חודש בלי הודעות ובלי טלפונים.
שאלתי אותו מה יהיה אחרי חודש אם הכל יחזור לקדמותו הוא אומר שלא יודע, שלא יודע מה יהיה מחר אם יחיה וחודש זה רחוק מדי בכדי לדעת מה יהיה.
ואמר לי להתקשר אליו אחרי חודש.
לקחנו את ההפסקה שהוא צריך, למרות שהוא לא הגדיר אותה כהפסקה ביחסים אלה כהפסקה מכולם שהוא פשוט צריך שקט וזמן.
מה אני אמורה לעשות כדי לא לאבד אותו? אני אשמה בהפסקה הזאת? ואיך אני יכולה לצאת מהדיכאון שנכנסתי אליו אני כבר 3 ימים לא אוכלת כלום ורק בוכה.

תשובה:

ליטל יקרה,

לפי הסיפור שלך נשמע לי שאת כלל לא אשמה בהפסקה הזו וסביר בעניני להניח כי ההפסקה קשורה באמת לעניינים אישיים שלו ואולי גם לטראומות העבר שהזכרת.

הענין הוא שבקשר זוגי טוב לומדים לשתף אחד את השני גם בדברים הקשים ולא רק מתבודדים…

נראה לי כי התפקיד שלך עכשיו הוא להרפות… לתת בן-זוגך לעשות את התהליך שלו בפני עצמו ולכבד את זה שיש לו בחירה חופשית האם להמשיך בקשר או לנתק אותו.

אז מה שאת אמורה לעשות לדעתי זה פשוט לכבד את מה שהוא עובר, להמתין במהלך התקופה לראות מה יתפתח.

כדי לא להכנס לדכאון הייתי ממליץ לך דבר ראשון לזכור כי הדכאון מוריד את הסיכוי שהקשר הזה ימשיך כי בשביל הקשר הזה את צריכה להיות עם כוחות ואנרגיות. ובנוסף לכך למלא את החיים שלך בדברים אחרים שיכולים לשמח אותך: פעילות גופנית, טיולים, הופעות, חברות וכו'…

 

בהצלחה רבה !

מושון

Posted in: זוגיות, רווקות

הזמנת הרצאה או סדנה
פירוט על הרצאות וסדנאות "הפשר שבקשר" המתאימות להורים, לזוגות, לרווקים, למורים, לעובדי ארגון למנהלים ולמי שחפץ להעמיק בנושאים שונים.  המשך
צרו קשר

שם פרטי (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

תוכן

CAPTCHA

captcha

כתובתנו
mooshon@pesherkesher.com
מושון: 0528-990-692
נעה: 0527-906-083