טיפול, יעוץ וסדנאות בגישה מקורית וחמה

החברה נמשכת לנשים – אהוד

שלום הרב, 
הסיפור שלי הוא כזה, אני בוגר ישיבת הסדר בן 26 ויוצא שלושה חודשים עם הבחורה איתה אני רוצה לבנות את ביתי. טוב לה איתי מאוד והיא גם רוצה שנתחתן. הבעיה עלתה לפני כמה ימים, היא אמרה שיש בעיה במשיכה הפיזית שלה אליי, (לפני כן היא לא נתקלה בבעיה זו). היא אמרה שלפעמים היא נמשכת ולפעמים לא – וזה מפחיד אותה כי אולי המצב של חוסר המשיכה הוא האמיתי- ובמקרה כזה הקשר שלנו לא ילך. למרות שאנו מנסים לשדר עסקים כרגיל, עוברים עלינו ימים לא פשוטים של חרדה ואי ודאות, ואנחנו לא יודעים מה ניתן לעשות על מנת להטות את הכף לטובה. אשמח לשמוע מה יכול לפתור את הפנצר הזה על מנת שנוכל באמת להקים בית נאמן בישראל. 
תודה רבה.

תשובה:
שלום וברכה ותודה על השאלה החשובה.
ראשית עלי לציין שאיני רב אלא מטפל, לא העברתי את השאלה לרב מפני שאני חושב שהיא קשורה לתחום הטיפולי.

ישנן רמות שונות בחוסר משיכה מינית. אפשר לומר שהמשיכה הזו נמצאת על רצף החל מדחיה חזקה, דרך דחיה קלה, אדישות, משיכה קלה ומשיכה חזקה. המקרים המסובכים יותר נמצאים בדרך כלל במצב שיש דחיה בין בני הזוג.
אני מבין שאצלכם המצב הוא שהיא כן הרגישה משיכה בעבר וגם כלפיך לעיתים חשה משיכה. לכן זו נשמעת לי בעיה קלה.
ישנם כמה תרגילים ועצות שניתן ליישם (שלא כאן המקום לפרטם) על מנת להגביר את הביטחון בכך שהכל בסדר. הייתי ממליץ לכם לפנות ליעוץ לקבלת התייחסות אישית למקרה שלכם.
ובכל אופן הכי חשוב זה לדעת שאם יש גם משיכה בקשר המצב יותר פשוט ממה שנדמה לכם, וכדאי מתוך רוגע ושמחה לנסות לברר אילו מצבים מביאים אותה ולנסות לחזור עליהם.
והעיקר – להרגע!!! לחץ מבריח משיכה…

בהצלחה רבה!

מושון

Posted in: רווקות

הזמנת הרצאה או סדנה
פירוט על הרצאות וסדנאות "הפשר שבקשר" המתאימות להורים, לזוגות, לרווקים, למורים, לעובדי ארגון למנהלים ולמי שחפץ להעמיק בנושאים שונים.  המשך
צרו קשר

שם פרטי (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

תוכן

CAPTCHA

captcha

כתובתנו
mooshon@pesherkesher.com
מושון: 0528-990-692
נעה: 0527-906-083